Tuesday, May 26, 2009

FAQ (Soalan Lazim Di Tanya)

1. ADAKAH PROGRAM INI PROGRAM SKIM CEPAT KAYA?
TIDAK. Kerana anda tidak melabur duit kepada syarikat.Syarikat hanya mengenakan bayaran RM10 seumur hidup untuk pengurusan. Telus dan jelas kemana wang anda diagihkan.

2. ADAKAH INI PROGRAM WANG POS?
TIDAK. Ini adalah program Rangkaian 88. Berkonsepkan 'insan bantu insan'. Wang Pos hanya digunakan untuk mengelakkan penipuan.

3. ADAKAH PROGRAM INI SAH DARI SEGI SYARIAH?
YA. Kerana program ini berkonsepkan sumbangan ikhlas.Penerimaan dan pemberian sumbangan secara ikhlas danrelahati dari peserta. Ada akad semasa menyertai program ini. (Lihat pada borang dibahagian bawah sekali)

4. JIKA SAYA BEKERJA KERAS MENCARI RAMAI PESERTA,ADAKAH PESERTA DIATAS SAYA MENDAPAT SUMBANGANLEBIH BANYAK DARI SAYA?
TIDAK. Ini adalah kerana setiap kali anda perkenalkan pesertabaru,anda akan memperoleh sumbangan pengenal. Peserta diatasanda hanya mendapat rm10 dari peserta yg anda perkenalkan tadi.Anda yang cipta dan tentukan sendiri pendapatan anda.

5. BOLEHKAH SAYA MENUKAR NAMA PESERTA-PESERTA YANG TERDAPAT DIDALAM BORANG PENYERTAAN KEPADA NAMALAIN YANG SAYA INGINKAN?
TIDAK SAMA SEKALI. Ini kerana setiap kali anda mendaftar, pihaksyarikat akan memeriksa didalam sistem samada terdapat penyelewengan/penukaran nama peserta atau tidak. Jika terdapat penyelewengan/penipuan, pendaftaran anda akan ditolak/akan direject. Ini untukmemastikan supaya tidak berlaku penipuan didalam program ini.

No comments:

Post a Comment